Reparatii laptop sau PC rapide si ieftine la itgalaxy.ro

Eram in panica. Era duminica seara si tocmai ce venisem de pe balcon in sufragerie. Invart mousul pe birou si nu observ nimic. Laptopul era negru. Ca si culoare. Cat si ecranul. Nici un semn. Zic s-a dus. Si aveam panica ca in momentul in care mi se va scrisa va trebui sa investesc o gramada. Si defapt imi era mai trist ca nu am putut termina serialul. In fine.

A doua zi ma duc in mall la un magazin de calculatoare, panicat, iarasi. Speram sa fie incarcatorul dus. Si el a si fost. Insa: am intrat in magazin si m-am oferit sa scot laptopul pe masa cat si incarcatorul sa vada baietii care ii treaba, insa au dat si ei in panica. Zic: ce-i? Astia imi explica ca e politica firmei ca clientii sa nu isi aduca laptopurile SH in magazinul lor si nu ar fi indicat, insa vor face o exceptie. Ok. Si am rezolvat-o.

De atunci m-am orientat spre ITGalaxy.ro - magazin laptopuri caci dau dovada de seriozitate, preturi excelente si promtitudine. Cat si bunavointa. Unora le poate lipsi. Se ofera de la ei, serviciul de reparatii Laptopuri fiind autorizati totodata de producatori. Astfel mergi cu laptopul in service la ei si ai situatia rezolvata tinand cont ca politica lor principala pe nisa de service e una de revitalizare, sau de o inca sansa. "Solutii exista intotdeauna..." ne scriu pe site si imi ofera sentimentul ca laptopul meu va fi pe maini bune. Si cu siguranta asa va fi. Daca reusesc sa mi-l aduca la viata sau reusesc imposibilul m-as declara extrem de multumit. Ma intreb daca pot reusi sa imi schimbe tot sistemul de racire, caci la laptopul din posesie imi e prost din fabrica.

Pentru mine e foarte important sa am un termen scurt de rezolvare la orice provocare aparuta cat si sa nu fie necesara o interventie suplimentara din partea mea dupa ce am predat laptopul. Si putem vorbi si in general. L-am lasat. L-am luat. Sa fie reparat. Deci e necesara o siguranta suplimentara si o rapiditate in deplinirea questului.

Nu stiu daca e imperativ de stiut ca preturile sunt doar de la 50 de lei pentru reparatii laptopuri sau PC-uri, insa zic ca e  meritul lor pentru ca garanteaza astfel de preturi minimale pentru o interventie. In sectiunea de service ne este descris ca orice defectiune vine de obicei in cascada, si ii cred, insa imi voi multumi mie ca am scapat doar o problema data trecuta. Caci investitia a fost si atunci suficienta.

Si mai am un calculator, un PC, care sta in alta parte a tarii si este folosit doar in weekend, un PC care merita  atentie sporita pentru ca si-a facut treaba; si i-am promis o optimizare. Si vreau sa cred ca cei de la itgalaxy ma vor ajuta, caci cu toate imbunatatirile de pana acum nu am reusit in totalitate sa il fac sa ruleze excelent.

Si asa ca am luat datele de contact ale departamentului de Service ITGalaxy: Telefon: 0721.257.645
E-mail: service@itgalaxy.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu